متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام خوش به حالت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2280
نویسنده : TAKPAR

  متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام خوش به حالت

 
 
خوش به حالت که منو یادت نیست
خوش به حالت که فراموشت شد
 
خوش به حالت که ازین تاریکی
یه ستاره سهم آغوشت شد
 
خوش به حالت که دلت آرومه
خوش به حالت که پریشون نیستی
 
خوش به حالت که منو یادت نیست
خوش به حالت که پشیمون نیستی
 
***
 
خوش به حالتون باهم خوشحالین
خوش به حالتون باهم خوشبختین
 
هرجایی که من تنهایی رفتم
خوش به حالتون دوتایی رفتین
 
خوش به حالتون باهم خوشحالین
خوش به حالتون باهم خوشبختین
 
هرجایی که من تنهایی رفتم
خوش به حالتون دوتایی رفتین
 
***
 
خوش به حالش تو دلت جا داره
خوش به حالش دستاشو میگیری
 
خوش به حالش که پیشش میمونی
خوش به حاش که واسش میمیری
 
خوش به حالش عاشق چشماشی
خوش به حالت عاشق چشماته
 
خوش به حالش همه ی دنیاشی
خوش به حالش همه ی دنیاته
 
***
 
خوش به حالتون باهم خوشحالین
خوش به حالتون باهم خوشبختین
 
هرجایی که من تنهایی رفتم
خوش به حالتون دوتایی رفتین
 
خوش به حالتون باهم خوشحالین
خوش به حالتون باهم خوشبختین
 
هرجایی که من تنهایی رفتم
خوش به حالتون دوتایی رفتین
 
***


:: موضوعات مرتبط: ﻣﻮﺳﯿﻘﻲ , ,
:: برچسب‌ها: متن , آهنگ , جدید , و , فوق , العاده , زیبای , علی , عبدالمالکی , به , نام , خوش , به , حالت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
arash در تاریخ : 1392/3/12/0 - - گفته است :
سلام واقعا وب خیلی جالب و قشنگی داری...خوشحال میشم به منم سربزنی مطمئنم مطالبم به دردت میخورن و اگرهم مایل بودی لینکم کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: